jueves, 24 de junio de 2021

Un Sant Joan silencios...

Aquesta revetlla he buscat i rebuscat entre els meus records....i tant sols he trobat una nit de Sant Joan al teu costat. Sí, nomes una,però molt especial... Jo tindria uns tretze anys i crec que va ser la meva primera revetlla fora de casa. Tu portaves el club d'escacs del carrer les flors i vas organitzar una gran revetlla, vas comprar coques i cava per tot el barri i jo era l'encarregada de cobrar els tickets, em feia molta ilusio!
Com tantes altres vegades no vam tenir molta sort , la convocatoria no va tindre exit i vam tenir coques per una setmana, tot i així va ser una gran festa , no va faltar la musica i el ball. Recordo ballar sobre els teus peus com moltes altres vegades...
Em sentia volar agafada de les teves mans i fent tombarelles al aire al ritme d'un rock and roll...
Tampoc van faltar els petards, vam pujar al terrat i vam gaudir d'una nit màgica.
Gràcis per tant.
Cada dia em pregunto perque m'ha estar costant tant la teva perdua...si tampoc feiem tantes coses junts, ni ens veiem molt sobint, ni tant sols ens trucabem moltes vegades.
Poc a poc vaig trobant respostes, es igual el temps, la distancia, els llocs o les festes que vam compartir o no...que estiguesim junts o no era el menys important...
Jo sabia que tu hi eras💕  ,al barri, a Dosrius,a casa les teves filles...tant s'ha val a on, ni amb qui. Hi eras....i ara ja no hi seras mai mes...i això si que fa mal i no ho puc entendre...
Collons!!!! Cada dia penso en tu i et vull preguntar alguna cosa i de sobte, recordo que no puc, que mai mes podre preguntarte coses que han marxat amb tu..ni podrem tornar a ballar com la primera vegada que vam anar a la discoteca Rialto i em moria de vergonya, no volia ballar...fins i tot recordo la roba que portava aquell dia, un pantaló blanc i una camisa de quadres i colors blaus i roses amb una butxaca petita on em vas posar el teu dni del reves perque em deixesin entrar 😉😁

Tornatem a ballar tota l'eternitat💜

Feliç Sant Joan Tete....nanit


No hay comentarios:

Publicar un comentario