lunes, 10 de mayo de 2021

El cim

Avui podria parlar de relacions, de confusions, de veritats i mentides, d'emocions, d'anyorança, de bons moments, d'acomiats que arriban a tu sense voler, de persones que pasan un sol instant per la teva vida i deixen emprenta,  d'aquells que estan cada dia i se t'escapan de les mans un dia rere l'altre...
O podria parlar de mi, de les meves carencies que intento omplir amb mil coses a l' hora, noves persones, nous projectes, nous reptes, viatges, cursos, ilusions, relacions, fites....per acabar ofegada amb les mateixes pors i neguits de sempre....
Potser,  tan sols potser, estic arribant al final del cami , i aquesta ultima pujada em comença a costar ....
Arribare al cim, descansare per agafar alè, trobaré una mà que m'acompanyi i llavors si, sentint que continuas al meu costat farem l'ultim tram junts una vegada mes.
Dona'm la mà!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario