viernes, 2 de abril de 2021

Quatre setmanes despres...



Ja es primavera aqui fora....
Avui fara ja quatre setmanes que vas marxar....
Espero que hagis trobat a la mama i em puc imaginar la seva ilusio al donarli la flor de part de tots nosaltres...
Suposo que haures trobat el teu lloc per allà adalt i fins i tot la teva moto per mouret en llibertat...al mateix temps que el teu cos ha tornat a la teva esencia de nen que mai vas perdre.... Te posat un "xaleco motero" que segur que et servira per molar molt mes allà adalt...
Es el de la Zoe, del primer dia que la vas veure , recordo la teva ilusio als ulls, segur que ara el portes posat i estas encantat i fardant de xaleco i moto per tot arreu.
Aqui baix , jo no se molt be com ho porta cadascú, parlem poc. Però sé , que jo no se com fer-ho.....
Espero que pasi el temps, tu trobis el teu lloc i jo el meu...
Mentrestant farda de xaleco de pell😉

No hay comentarios:

Publicar un comentario