martes, 6 de abril de 2021

Aquesta freda primavera interior.

Fa fred aqui dins...
Dins del cor. 
Un fred que no es pot explicar. 
Que neix de l'anima.
Aqui fora fa sol
Pero el sol no m'escalfa.
I les paraules no em consolen
Paraules buides, frases fetes
Que no sento ,ni escolto
Mirades buides d'Amor i plenes de compasió, que sumen mes fred, tristor e indeferencia.


Somriures incomodes que nomes omplen habitacions sense arribar al Cor.
Espais freds i buits, amb mitges veritats que ja no em serveixen 
Avui mes que mai necesito anar contracorrent i aconseguir ser jo mateixa.
Nomes jo puc lluitar, plorar, riure, viure i morir per mi.
"Si no lluites pel teus somnis, algú vindra i et  pagarà per aconseguir el seu"
 Sé el que vull i ho aconseguiré , encara que tingui que deixar a un costat tot allò que estimo.
Necesito nous escenaris per continuar ballant per la vida i noves sabates que no m'apretin, poca roba i pocs lligams...cap mentida mes o falses veritats, ni almoines o engrunes que deixen caure pel camí.

No hay comentarios:

Publicar un comentario