viernes, 23 de julio de 2021

Divendres de vacances...

Avui començo les vacances i torno a pensar en tu...en tu, en mi, en Xavi ...i torhom que es important per a mi.
No se si t'ho havia dit mai, pero sempre.em guardaba un dia de les vacances per estar amb tu, un altre per en Xavi, per les nenes, pel Miquel....per tothom que es important per a mi...
I aquest any???
Dincs ,ha començat extrany....amb amics i familia com cada divendres...però la tele m'ha teansportat al any 1991 ,amb la peli ; "tacines lejanos"...
I saps???? Trobo a faltar tantes coses, tantes persones, la juventut, les ganes...fins i tot el neguit..de no saber, d'estar sempre a la corda fluixa...
De conectar amb les meves pors, els meus fantasmes i el de la juventut del moment "la sida"....no teniem covid, però teniem la sida i les maneres i els prejudicis eren molts mes magnificats que ara....
Fa 30 anys vaig decidir portar una nova Vida a aquest mon, pero necesitaba la certesa d'un negatiu..el qual em va costar deu i ajuda i vaig viure tota sola....
El resultat negatiu va ser el regal del sant de la mama....a partir d'aqui la meva filla estaba en projecte...i la setmana que ve fara 30 anys💞💗🥳😘💜💖🌹
Es i sera de les millors coses que he fet a la meva Vida.
Gracies per tant, anyoro tant tot el que ja no hi es i el que no pot ser, no se ben be perque...pero sobre totes les coses...
Us estimo Molt!!!
Mai podem tornar enrere
Mirem endavant
I compartim tot allò que ens faci feliç💜

No hay comentarios:

Publicar un comentario