jueves, 26 de octubre de 2023

AVUI QUE ESTIC SOLA

 Avui que estic sola i em sento sola...


Avui com tants altres dies penso en tu i em pregunto perquè encara no t'escric per dir-te adéu.

Avui és el dia, sense voler he arribat fins al port a veure despuntar el día i aquí he recordat aquella nit i aquella conversa sobre tu, sobre mi , la Vida que vivim o la que  volguéssim  haver viscut.


Avui no sé si sentia més la teva absència o la teva presència, només sé que et sentía.




Avui que estic sola a casa he sentit un buit molt gran, et buscava i veia per tot arreu i esperava sense resposta les teves carícies que no tindré mai més.



Avui que estic sola i després de molts dies sense veure la teva filla, ha vingut a veure'm a casa, ha estat com si tu la l'haguessis enviat d'alguna manera.

Avui que em sento sola, vulnerable, trista, espantada, feble...

Avui que em sento reconeguda, valorada, estimada i encara no m'ho crec
.

Avui és un dia estrany, un dia per recordar perdues i valorar el que tinc.



Un dia per adonar-me que la vida es cíclica ,

 Que tot cau per el seu propi pes

Que arriba la decadència i esta be

Anirem vivint perdues propies i alienes

I darrera d'un adeu, sempre trobarem un Hola

Així com després del capvespre arriba  la nit i dona pas a un nou sol i un dia més per Viure i gaudir.







No hay comentarios:

Publicar un comentario