lunes, 27 de abril de 2020

Virolai

Avui es el dia de les Montses, de la patrona de catalunya i un dia molt especial per mi, aquest any encara mes...
Avui fa treinta anys vaig tenir una nova oportunitat a la Vida, vaig decidir que seria mare de nou ,despres de saber que habia esquivat i burlat un virus que aleshores era molt agresiu i mortal....
Recordo que el resultat negatiu de l'analitica va ser el millor regal que li vaig fer a la meva mare pel dia del seu sant...
I ara aqui ens teniu de nou intentant esquivar i burlar aquest maleit virus que de moment ens esta deixen sense llibertat, sense abraçades, sense mirades amigues, sense concerts, ni balls, ni feina.....podria fer una llista interminable, però estic molt cansada de tot plegat...
El virus l'esquivarem , però tot el que portara darrera ens pasara una factura molt dolorosa i fajuda...
Es curios, he posat el titol sense pensar massa, suposo que perque es la canço de Montserrat i ara que ho penso sona semblant a virus (virolai) . Perdoneu la meva ignoracia per no saber el seu significat, ho buscaré i segur que no te res a veure amb cap virus, espero!
Continuem fent filigranes amb la Vida.

No hay comentarios:

Publicar un comentario