viernes, 26 de diciembre de 2014

Casi 31.....

..Falta molt poca estona per cbiar de dia 26  a 27....... el dia que mes m'agrada de totes les festeS.....
El dia que va cambia el sentit i el cami de la meva vida,....
M'agrada perque celebro realment un naixement, el qual les protagonistes vam ser nosaltres ,..
Em sembla mentida que hagin pasat 31 anys.....
Doncs si!!!!
De aqui mig hora vam sortir cami del hospital, mentres tothom continuaba celebrant les festes....I en tres horetes , ja eras aqui.
Tan petita !!!!!!
No sabia com agafarte ni que fer....
Jo tambe era molt petita !!!
Pero ja veus!!!!! Crec que finalment ens hem sortit força be.
Espero estar al teu costat molts anys mes recordant aquell moment i vivin uns altres al teu costat.
T'estimo tant !!!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario