sábado, 2 de febrero de 2013

Mi escondite

Crec que a la vida tot te un perquè?...un motiu...una raó de ser...
Que res és per casualitat sino que són causalitats, tot pasa per alguna cosa i te un significat, fins i tot , els somnis.
Doncs, ahir vaig somia amb casa la ia-ia, concretament   en el racó on sempre m'amagava quan la cosa no m'agradava i només volia desapareixer...
Avui m'he adonat que d'alguna manera la situacio és la mateixa amb la diferencia que :
"el racó ja no existeix" . I per mes que busco, no sóc capaç de trobar cap altre...
Sento que puc parlar i parlar....Però tant s'ha val tot el que digui.
Res ni ningú canvia.....i perquè ho haurien de fer?
Si sóc jo la que esta perduda, espantada i fora de lloc.
Continuaré buscant el meu racó, si algú vol acompanyarme, ja sap on trobar-me.

No hay comentarios:

Publicar un comentario